Hello bank!


V České republice zastupuje Hello bank! francouzskou banku BNP Paribas Personal Finance SA a je součástí stejnojmenné finanční skupiny BNP Paribas. Svým klientům nabízí depozitní produkty (běžné účty a spořicí účty), stejně jako široké možnosti v oblasti spotřebitelských úvěrů. A právě zde se opírá o více než 20leté zkušenosti společnosti Cetelem, na kterou v roce 2017 navázala a pod novou obchodní značkou Hello bank! rozšířila portfolio o bankovní služby i moderní technologie pro každodenní a jednodušší osobní bankovnictví.

Hello bank! je tak v řadě ohledů dostupná svým klientům online – ať jde o založení běžného či spořicího účtu, nebo sjednání půjčky. To je možné od A do Z zvládnout bez jediného papíru i návštěvy pobočky. Všechny své produkty pak klienti mohou spravovat v přehledném internetovém bankovnictví nebo mobilní aplikaci.

Hlavní vizí banky je přinášet takové služby a produkty, které budou jednoduché, uživatelsky přívětivé, se zajímavými parametry pro klienta a hlavně bez dalších zbytečností, jako jsou skryté podmínky a háčky. Například úrok na spořicím účtu je stále atraktivní, získá ho kdokoli, a to i když u banky nemá třeba ani běžný účet. Při online žádosti o půjčku zná potom klient konečnou cenu do 9 minut.

Více informací o produktech a službách Hello bank! najdete na www.hellobank.cz.

Internetové bankovnictví Hello bank!

Ke každé bance dnes patří i moderní internetové bankovnictví. V internetovém bankovnictví Hello bank! si klienti jednoduše zkontrolují stav svých financí na běžném i spořicím účtu, čerpání z kreditní karty, přehled úvěrů i jejich splácení, poslední realizované transakce a také ty naplánované. Všechno vidí přehledně na jednom místě hned po přihlášení a podrobněji pak v detailu u každého produktu, který využívají.

Příjemné je například také nastavení cílové částky na spořicím účtu a sledování jejího postupného naplňování, ale také možnost kompletního sjednání půjčky nebo běžného a spořicího účtu přímo v internetovém bankovnictví. A to šetří čas i spotřebu papíru – není potřeba jediný. Svižným tempem a s předem přichystanými nezbytnými dokumenty by pak sjednání Hello účtu, tedy běžného účtu mělo zabrat pouhých 5 minut.

 

Hello bank!

 

Internetové bankovnictví je plně responzivní, takže se přizpůsobí každému zařízení. Dá se tak pohodlně ovládat nejen na počítači, ale i na mobilních zařízeních, jako jsou tablet, případně mobilní telefon. Nicméně pro mobilní telefony je k dispozici i samostatná mobilní aplikace.

Mobilní aplikace Hello bank!

Do mobilní aplikace Hello bank! se dá kromě PIN kódu, který si klienti sami vytvoří, přihlásit také otiskem prstu či rozpoznáním oční duhovky.

Stejně jako v internetovém bankovnictví, tak i po přihlášení do mobilní aplikace Hello bank! má klient hned na očích komplexní přehled svých produktů, čerpání i splácení úvěrů nebo o naplánovaných platbách. Zadávání odchozích úhrad je navíc snazší i díky skenování QR kódů. A ani v mobilní verzi není problém jednoduše nastavit limit platebních karet či nálepek, nebo je v případě ztráty či odcizení zablokovat.

A že už není nutné složitě přepisovat číslo účtu, když je potřeba ho s někým sdílet? Ano, jednoduše se dá poslat rovnou z aplikace e-mailem, SMS, přes WhatsApp či jinou komunikační síť. I to umí mobilní aplikace Hello bank!

 

Hello bank!